tiistai 17. marraskuuta 2015

17.11

Tänään aloitimme matikan kokeella. Sitten luimme kirjotelmia. Äsken oli ruokailu. Ruokana oli uunikalaa ja perunalisäke. Nyt on välkkä ja kuvistunnit.

Läksyt:
Ei läksyä!

Kirjoittajat: Aleksi K ja Andre

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti