keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Harjoitukset

Tänään aamulla koulu alkoi 8.30. Ekana meillä oli historiaa ja meillä oli sijaisena Tuulia. Sitten meillä oli uskonnon testi.Oli kiva-tunti. Ruokana oli lasangettea.Meillä oli ennen ruokailua itsenäisyysjuhlan harjoitukset, jotka menivät hyvin.  Tänään meillä on vielä äidinkieltä ja musiikkia.
LÄKSYT:
Hi: s.155 t. 1-3
En: ex. 5 p.70 ex. 10 p. 71 ex. 11 p.72
Äi: Lue kokeeseen!!

Moro.....Sara & Iida kirjoitti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti