perjantai 26. helmikuuta 2016

Terveiset Aulangolta ja hyvää talvilomaa

Tänään kävelimme yhteensä 10 kilometriä, mikä tuntui yhdellä jos toisellakin jaloissa! Sää oli oikein suosiollinen ja notskilla oli mukava istuskella.

RENTOUTTAVAA TALVILOMAA!


t:Jenni-ope
Menomatkalla oli monia muitakin

Makkaraa....

Paluumatkalla pilvipeite rakoili - kuin myös meidän jono....

Rautatiesilta näkyy, yli 2 km paluumatkasta kävelty!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti