perjantai 18. marraskuuta 2016

Dodgeball, MOVE! ja lapsi mukaan töihin

Hei!

Tänään pääsimme käyttämään koko isoa salia aamusta kun 4d ja 6d olivat muualla liikkumassa. Alkulämmittelyksi pelattiin dodgeball-peliä, johon 5-vuotias "kuunteluoppilaskin" pystyi osallistumaan. Pelit sujuivat tosi hienosti.

Alkulämpän jälkeen tehtiin pareittain pallonheitto-kiinniotto-tehtäviä ja 5-loikkamittauksia. Lopuksi vielä punnerrettiin. Parin viikon päästä tehdään juoksu- ja istumaannousutehtävät.

Siskonpoikani oli tänään 4 h koulussa ja päivä sujui hänen ja oppilaiden osalta tosi kivasti. Milo osasi vähän lukea ja äidinkielen tunnilla hän pääsi osallistumaan lauseiden lopetusmerkkitreeniin Smart-boardilla. Viimeisellä tunnilla pikkuoppilas meni vielä opiskelemaan ruotsia.

Olin tosi iloinen siitä, kuinka upeasti oppilaat osasivat olla Milon kanssa. He olivat auttavaisia ja juttelivat mukavasti Milolle!

Läksyt:

Äidinkieli: Tee monistenipusta kaksi ensimmäistä sivua kummaltakin puolelta loppuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti