Tänään aamulla oli A-ryhmällä oli enkkua sen jälkeen oli koko ryhmän äikän tunti ja A-ryhmällä oli äikkää ja B-ryhmällä enkkua. Tänään ruokana oli perunaa ja kalavuoka.....
Läksyt:äikkä Lue pako s.100 asti ja gmummi sivulle 120
enkku t13-14 s.61 ja T17 s.63
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti