torstai 3. marraskuuta 2016

kässäääääääääXDDDDDD

Hei! Mä oon Joulupukki ja mun kaa tätä kirjottaa Pääsiäispupu ja Hammaskeiju! Tänään aloitimme käsityöllä. Tekstiili kässässä teimme pipoja ja puukässässä tarjottimia. Sen jälkeen meillä oli ruokailu jossa tarjolla oli puuroa. Ruokailun jälkeen menimme enkun tunnille jossa kirjoitimme tarinoita enkuksi. Nyt meillä alkaa äikkä.


LÄKSYT:
enkku: mustat sanat kpl 5 + neljä lausetta , tehtävä 5 s. 57 ja teht. 8 s. 58
äikkä: ei oo tullut vielä XD

Terkkuja: Joulupukki, Pääsiäispupu ja Hammaskeiju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti