torstai 3. marraskuuta 2016

Halloween-disco 1.11.

Meni tosi hienosti!

Kauhutunneli oli yleisömenestys ja discon puolella oppilaat tanssivat, lauloivat ja olivat ihan fiiliksissä. Buffetista saatiin kaikki tuotteet myytyä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti