keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Elämyksiä eri maista!

On ollut mykistävää seurata oppilaiden tekemiä elämysmatkoja eri kulttuureihin! Olemme tällä viikolla lentäneet Afrikkaan ja siellä tutustuneet Etelä-Afrikkaan, Keniaan, Sambiaan ja Egyptiin. Tänään lensimme Aasiaan ja tutustuimme Intiaan, Kiinaan ja Thaimaahan.
Olemme päässeet tutustumaan maanteidon asioiden lisäksi paljon eri maiden ruoka-, musiikkii- ja urheilukulttuureihin sekä olemme opetelleet vähän puhumaan eri kieliäkin.

Meillä on vielä varattuna matkat Japaniin ja Asutraliaankin! Odotan niitä reissuja innolla!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti