Tänään aamulla oli ussaa. Ussaa piti Raimo. 10.05 alkoi välkkä. Välkän jälkeen oli valinnaiset. Osalla oli liikuntaa ja osalla kuvista. Ruokana oli kasvissosekeittoa ja pehmeää lepiää. Välkkä alkoi 12.15. Sen jälkeen oli maantiedon esitelmiä.
Läksyt:
ussa s.203 teht 1-4
ma s.118-119
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti