Tänään ope oli koulutuksessa 10.30 eteenpäin. Sillä aikaa oppilaat tutustuivat uuteen oppimisalustaan nimeltä Bingel. Siellä oli tarkoitus kerrata murtolukulaskuja. Kävin koulutuksen jälkeen Bingelin opesivulla katsomassa miten oppilaat olivat suoriutuneet. Hämmästyksekseni huomasin, että osa oli tehnyt 0 harjoitusta ja innokkaimmat satoja Pipping-pisteitä! Ehkä tähän pitää perehtyä oppilaiden kanssa loppuviikolla?
Kuviksessa oppilaat tutustuvat zentangle-tekniikkaan ja tuotesuunnitteluun. 😉 Oppilaat paneutuivat työhön ilmeisesti niin antaumuksella, ettei juuri kukaan saanut kokonaisuutta valmiiksi! Pop cornitkaan eivät olleet kelvanneet tai sitten niitä ei oltu ansaittu.
Läksy:
Uskonto (Raimon antamat tehtävät)
Matikka:murtolukujen kertolaskun kotiläksylaatikko
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti