torstai 10. marraskuuta 2016

Sotkuinen torstai

Tänään ekalla tunnilla A-ryhmällä oli teknistätyötä ja B-ryhmällä oli tekstiilityötä. Tämäpäs vasta onkin ihana juttu. Sen jälkeen oli ruokailu. Ruokana meillä oli perunamuussia ja broileripyöryköitä. Sen jälkeen meillä oli Englantia. Nyt on välkkä ja sen jälkeen äikkää.

LÄKSYT: 

Enkku: t.10 s. 70, t.12 s.71, t.14 ja 16 s.72
Äikkä: Monisteesta 2 tehtävää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti