Tänään kahdella ensimmäisellätunnilla oli historiaa. Kaikki teki ahkerasti hommia. 10.05alkoi välkkä. Välkän jälkeen a-ryhmällä oli ruotsia, kun toisella ryhmällä oli matikkaa.Sitten menimme syömään. Ruokana tänään oli makaronilaatikkoa. Kun kaikilla oli mahat täynnä b-ryhmällä oli ruotsia ja a-ryhmällä matikkaa. Koulu taisikin loppua niitten jälkeen.
Läksyt:
ma: S.116 kt1-2
hi: S.67 teht.3ja4
Runo
nyt kun viikonloppu alkaa,
hypin varmaan tasajalkaa.
voinhan mennä vaikka siwaa,
ja ostaa sieltä jotain kivaa.
Hyvää viikonloppua!
Kirjoittaja: juliana
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti