tiistai 22. marraskuuta 2016

Tiistai

Tänään ensimmäisenä toisella ryhmällä oli englantia (A) ja toisella matikkaa (B).
Englannista sai päättää mitä tuli läksyksi itse ja matikasta s128 kotitehtävät.
Ruokana meillä oli voimapuuroa. Seuraavaksi meillä on fykeä Läksy kappaleet 2-5 lue!
Äidinkielessä ei tullut läksyä koska suunnittelimme sempputeeveetä.







                           kirjoittajat: Nea & Iida :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti