Tänään aamulla oppilaat olivat kuvisluokassa Päivin kanssa tekemässä uskonnon ja yllin vihkoihin kansikuvia. Vihdoinkin saamme vihot näyttämään keskenään erilaisilta! Itse olin liikuntasaliin liittyvässä kokouksessa, jossa sovittiin liikuntasalin remontoinnin periaatteista.
Harjoittelimme joulujuhlaesitykseen liittyvää laulua "Kun lapsen nään vastasyntyneen" ja puhuimme siitä, että meidän vastuullamme juhlassa on jouluevankeliumin esittäminen. Vielä emme ole päässeet käytännön tasolle, vaan suunnittelemme opettajien kesken esityksen niin, että sen voi toteuttaa kahden tai kolmen luokan yhteistyössä. Joulujuhlat ovat keskenään samanlaiset ja 2c esiintyy vain toisessa juhlassa.
Muutama oppilas osallistui päässälaskukisan välierään. Seminaarin koulua lähtee edustamaan 2a-luokan oppilas. Hienoa että meiltäkin oli edustusta välierissä!
Maatilan eläin -työt saatiin lähes valmiiksi.
Kotitehtävät:
Käsiala s. 22 loppuun tai höyhentehtävä 9.
Äidinkieli (jääkarhut): Työkirja s. 31 --> muistutan tästä huomenna vielä!
Ylli: Lukuläksy (harjoituskoe tiistaina) s. 16-31
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti