maanantai 26. marraskuuta 2012

Monta sivua itsenäisyyslauluja!

Uskontotunti meni jouluevankeliumia lukiessa ja joulujuhlaesitystä suunniteltaessa. Musiikkitunnilla jaoin paljon lauluja musiikinvihkoihin liimattavaksi. Ehdimme laulaa Maamme-laulua ja Hämäläisten laulua. Hämäläisten laulussa oli aika erikoisia sanoja, kuten kaski, sääty, siveä jne.

Matikan tunnilla kerrattiin geometrian asioita, joista pidetään huomenna pieni kertaustesti. Äidinkielen tunti meni niinikään kertaillessa ja lopuksi oppilaat esittivät hauskan kansansadun, jossa jänis huijasi muita eläimiä.

Kotitehtävät:

Uskonto: vihkotehtävä kirkkovuoden pyhäpäivistä
Matikka: kertausmonisteet loppuun  (Tärkeintä on kerrata muodot ja murtoluvut.)
Äidinkieli: Kertausaukeaman s. 35 tehtävät 2 ja 4 vihkoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti