tiistai 13. marraskuuta 2012

Mäntysuovan ja villan tuoksua

Jatkoimme ötököiden valmistusta tällä kertaa huovuttamalla saippuan avulla jalat. Yllin tunnilla jatkettiin kotieläimistä tehtäviä ryhmätöitä. Järjestimme luokassa päässälaskukisat, joiden välieriin selvisi kolme oppilasta. Välierät ovat loppuviikosta ja loppukilpailut koulujen välillä myöhemmin. Ensi viikon tiistaina pidän harjoituskokeen ympäristö- ja luonnontiedosta. Koealueena s. 16-31.

Kotitehtävät:

Äidinkieli: tehtävävihko s. 30 teht 1-3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti