keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Tapahtumia tiuhassa

Liikuimme tänään poikkeuksellisesti pikkusalissa, koska iso sali oli jo täynnä joulutoripöytiä aamulla. Jaoin oppilaille tiedotteen joulukuun viikkojen tapahtumista. Niistä keskusteltiin paljon. Lasten oli vaikea hahmottaa mitä tapahtuu minäkin päivänä, mutta yritetään yhdessä selviytyä. :)

Suunnittelimme vähän myös luokan pikkujouluhetkeä, joka olisi keskiviikkona 5.12. klo 11.15-12.00 eli viimeisellä oppitunnilla. Silloin saa tuoda pillimehun (ei limppareita eikä mehupulloja läikkymisvaaran takia) ja jonkun yhden herkkujutun, kuten pienen sipsipussin tai pienen karkkipussin tai suklaan tai keksejä. Kaverin kanssa voi sopia, että toinen tuo karkkia ja toinen sipsiä ja sitten jaetaan tuomiset puoliksi.

Lauloimme 2.luokkalaisten kanssa joululauluja ja harjoittelimme myös lisää itsenäisyyspäivän lauluja musiikinluokassa.

Kotitehtävät:

Pingviinit: äidinkielestä lukukirja s. 50-51 lukuläksy ja harjoituskirjasta s. 39 teht. 3-4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti