torstai 1. marraskuuta 2012

Koulutusta

Terveisiä K-opego-koulutuksesta. Täällä on keskusteltu paljon pedagogisia keskusteluja ja mietitty visoita tulevaisuuteen. Huomenna koulun kehittäminen jatkuu työpäivän jälkeen Seminaarin koulun työntekijöiden koulutuksella.

Tänään illalla tapaamme muutamien vanhempien kanssa tilinperustamiskokouksessa. Ensi viikon alusta alkavat vanhempainvartit. Olen lähettänyt näihin kutsut Wilmassa. Tänään illalla on Seminaarisalissa Torstaitori liittyen pihasuunnitteluun ja Wilman käyttöön.

2c on muuten saanut usein kiitosta muilta opettajilta ja koulun työntekijöiltä hyvästä käytöksestä ja työskentelytaidoista. Hyvät tavat kannattavat! :) Toivottavasti tämä poikkeuksellinen viikko on sujunut mukavasti. Ainakin oppilaat kovasti lupasivat tehdä parhaansa, vaikka oma opettaja ei olekaan paikalla.

Kotitehtävät keskiviikolta ja torstailta:

Ylli: Pisara-kirja s. 23 lukuläksy ja vihkotehtävät
Äidinkieli: Lukukirja s.28-29 lukuläksy ja tehtäväkirjasta s. 22-23 tehtävä 5.
Käsialavihko s. 20

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti