Juttelimme vielä omantunnon asioista uskonnossa, jonka jälkeen laitoimme istumajärjestyksen uusiksi. Nyt meillä on kolmen hengen ryhmiä ja pareja. Tutkimme murtolukuja matikassa ja leikkelimme paperipizzoja osiin.Ruokailussa meillä oli punajuuria ja joku keksi jakaa myös punajuuret syödessä osiin. Onpa soveltavaa matematiikkaa!
Äidinkielessä käsittelimme ja esitimme runoja.
Kotitehtävät:
Matikka: s. 117 kotitehtävälaatikko
Äidinkieli: Runo ystävästä loppuun äidinkielen vihkoon
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti