Liikunnassa harjoittelimme salibandymailankäsittelytaitoja ratojen, harjoitusten ja leikkien avulla. Ennen ruokailua lauloimme yhdessä 2b:n, 2a:n ja 2e:n kanssa adventti- ja joulujuhlalauluja. Olin tosi iloinen siitä, että 2c kuunteli ohjeita hienosti ja lauloi tosi reippaasti, eikä minun tarvinnut kertaakaan huomauttaa käytöksestä kenellekään. Yhteislaulu lämmitti sydäntä - tosi kaunista!
Pingviinit taiteilivat vielä Wordilla itselleen uudet nimilaput. Tänään ei tullut muuta läksyä kun jatkaa musiikin vihosta laulunsanojen opettelua ulkoa.
Pidän perjantaina käsityötuntien paikalla matematiikan tunnit, sillä meillä menee koulupäivän keskipalkki kokonaan "Koulutus elämään" -studiossa Seminaarisalissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti