Tänään saimme liikkua koko salissa. Alkulämmittelyissä kerrattiin vähän pihan ja puutarhan kasviksia ja sitten pelattiin tornipalloa, sählyä ja koppipalloa. Liikuntavälineiden muistamisessa on osalla vielä harjoiteltavaa. Laitan näistäkin unohdukset Wilmaan.
Matikassa jatkoimme erilaisten suorien tunnistamista ja piirtämistä. Yritimme pingviinien kanssa kirjautua Moodle-alustaan. Kirjautuminen onnistui, mutta jokin asetus estää nyt pelien pelaamisen. En ole vielä saanut selville mistä ongelma johtuu, mutta selvittelen sitä. Toivottavasti ensi viikolla kaikki pääsevät jo pelaamaan.
Kotitehtävä:
Matikka: s.93 kotitehtävälaatikko
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti