tiistai 27. marraskuuta 2012

Tarinoita tietsikoilla

Tänään viimeisteltiin ötököitä vielä ja osa teki pakettikortteja joulutorille käsityötunnilla. Puhuimme joulutorista ja sovimme sinne myyntivuoroja. Lista tulee 2c:n pöytään.

Yllissä käsittelimme erilaisia valmistusmateriaaleja. Ennen ruokailua tehtiin geometrian testi, jonka jälkeen oli äidinkieltä. Äidinkielen tunnilla oppilaat kirjoittivat ryhmissä kletjutarinoita tietokoneelle. Voin julkaista tarinat täällä blogissa kun ne valmistuvat.

Kotitehtävät:

Ylli:vihkotehtävä
Äidinkieli: Lukirjasta lukuläksy s. 48-49
Tehtäväkirja s. 36-37 tehtävät 2 ja 4 loppuun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti