Tänään viimeisteltiin ötököitä vielä ja osa teki pakettikortteja joulutorille käsityötunnilla. Puhuimme joulutorista ja sovimme sinne myyntivuoroja. Lista tulee 2c:n pöytään.
Yllissä käsittelimme erilaisia valmistusmateriaaleja. Ennen ruokailua tehtiin geometrian testi, jonka jälkeen oli äidinkieltä. Äidinkielen tunnilla oppilaat kirjoittivat ryhmissä kletjutarinoita tietokoneelle. Voin julkaista tarinat täällä blogissa kun ne valmistuvat.
Kotitehtävät:
Ylli:vihkotehtävä
Äidinkieli: Lukirjasta lukuläksy s. 48-49
Tehtäväkirja s. 36-37 tehtävät 2 ja 4 loppuun
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti