maanantai 12. marraskuuta 2012

Kuulumisia

Oppilaat kertoivat aamulla isänpäivänvietostaan. Sen jälkeen keskusteltiin omatunnon asioista uskonnon tunnilla. Matikassa rakennettiin kolmiulottieisista muodoista lieriö (kuutio) ja kartio (pyramidi).

Oppilaat olivat tehneet pienryhmissä rytmisoitinsovitukset Syyslaulun säkeistöihin. Niiden esittäminen sujui hienosti. Kohta onkin siirryttävä joululaulujen harjoitteluun, sillä joululauluja on tulossa todella paljon aamunavauksiin ym. tapahtumiin.

Kotitehtävät:

Uskonto: vihkotehtävä
Matikka s. 105 kotitehtävälaatikko

Äidinkieli:
- Lukukirja s. 36-37 (lue kaksi kertaa)
- Tehtäväkirja s. 27 -29 tekemättömät tehtävät tai vihkotehtävä oman valinnan mukaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti