Perjantai meni nopeasti. Jatkoimme käsitöissä kankaankoristelua ja samalla oppilaat jutustelivat ja kertoivat unistaan. Ne olivat todella mielikuvituksellisia ja hauskoja. Toiset olivat nähneet hurjia painajaisiakin. Kirjastoauto oli pihassa ja osa oppilaista kävi lainaamassa tai palauttamassa kirjoja. Muutamia kehotin uusimaan kirjaston kirjat autossa virkailijan kanssa, jos kirjat olivat vielä keksen tai palautettavat kirjat olivatkin unohtuneet kotiin. Ensi viikolla ei enää ole kirjastoautovuoroa. Seuraavan kerran kirjastoauto on pihassa tammikuun 4. päivä.
Hyvää viikonloppua!
Kotitehtävät:
Matikka: s. 157 kotitehtävälaatikko
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti