torstai 20. joulukuuta 2012

Hyvää joulua kaikille!

Tänään oppilaat saavat joululahjaksi todistukset eli "palkinnon" tehdystä työstä.


Rentouttavaa joululomaa ja onnellista uutta vuotta 2013!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti