maanantai 17. joulukuuta 2012

Taitoluistelunäytöksessä

Vuoden viimeinen kouluviikko on aluillaan ja arvaan, että se menee nopeasti loppuun kaikkien yhteislauluharjoitusten ja kenraaliesitysten siivittämänä. Keskiviikkona menemme luistelemaan Hakio-hallille. Muutamat vanhemmat ovat lupautuneet auttelemaan luistinten laittamisessa. Keskiviikkona kaikilla on koulua klo 8.30-12.00 ja torstaina klo 9.15 -12.00. Joulujuhla on illalla klo 17.00 ja tuolloin kokoonnumme pikkuruokalassa (Erottajakadun puolella) jo klo 16.30.

Matematiikan laskujen lisäksi ehdimme tänään tehdä pienen retken Ritariareenalle, jossa Hämeenlinnan taitoluistelijat esittivät päiväkodeille ja kouluille joulutervehdyksensä. Jäällä oli paljon erikokoisia luistelijoita ja monenlaista ohjelmaa! Vanajaveden opiston laulajat lauloivat joululauluja, joihin sai osallistua. Taitoluistelijoiden joukossa oli paljon tuttuja kasvoja Seminaarin koululta.


Kotitehtävät:

Matikka: kokeeseen kertaamista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti