Tänään olikin oikein kirpsakka talvisää. Ulkoilemme pakkasesta huolimatta ainakin pikaisesti välituntisin, ellei toisin kuuluteta. Tänään puhuimme kirkkovuoden juhlista ja harjoittelimme jälleen joulujuhlaesitystä. Matikassa laskettiin kympinlisäämislaskuja. Oppilaat kyselivät jonkin verran uudesta oppilaasta, joka tulee huomenna tutustumaan. Vaihdoimme jälleen pulpettiparien järjestystä. Tämä järjestys pidetään joulukuun ajan.
Kotitehtävät:
Matikka: s. 133 kotitehtävät 1-2 (teht.3 vapaaehtoinen)
Äidinkieli:
Lukukirja s. 52-53
Tehtäväkirja s. 40-41 tehtävät 3 ja 5
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti