tiistai 11. joulukuuta 2012

Tarinointia ja ohjelman kertausta

Olemme käyneet lähes päivittäin vuoden viimeisten viikkojen ohjelmaa läpi, sillä joka päivä joku on ollut lähdössä luistelemaan hallille. Taitoluistelunäytöshän on ensi viikon maanantaina ja oma luisteluretki on ensi viikon keskiviikkona. Annoin kaikille läksyksi harjoitella luistinten sitomista, kiristämistä ja solmimista.

Luimme oppilaiden ryhmätarinat yhdessä läpi ja oppilaat harjoittelivat esittämään tarinoita. Esityksiä ei saatu vielä ihan valmiiksi. Käsitöissä aloitimme joulukoristepallon tekemisen. Voipi olla, ettei se valmistukaan ihan jouluksi...

Huomenna saa ottaa mukaan liukurin tai pulkan. Ulkoilemme takakentällä.

Kotitehtävät:

Ylli: Lukukirjasta lukuläksy s. 49 ja vihkotehtävä
Äidinkieli: Lukuläksy s. 48 ja vihkotehtävät vihkoon

Harjoittele luistinten sitomista kotona!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti