torstai 13. joulukuuta 2012

Valon juhla

Aamusta askartelimme poroja luokan takaseinän lumiseen maisemaan. Päivän keskipalkin tunnit kuluivatkin sitten isossa salissa ja ruokailussa. Ruotsinkielinen luokka ja päiväkotiryhmä olivat yhdessä tehneet tunnelmallisen Lucia-juhlan, jota saimme seurata. Kaikki laulut ja puhe olivat ruotsiksi.

Joulujuhlaesitystä harjoiteltiin tänään oikeastaan viimeisen kerran omalla porukalla, sillä ensi viikolla harjoittelemme yhdessä muiden esiintyvien luokkien kanssa. Voimme olla ylpeitä 2.luokkalaisista. Tänään laulu raikasi salin takaseinään asti ja kuorolaisten katseet pysyivät oikeaan suuntaan. :)

Kotitehtävät:

Äidinkieli: Jääkarhuilla tehtäväkirjasta s.46-47 kaksi tehtävää, jotka saa itse valita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti