tiistai 18. joulukuuta 2012

Pikaisia pykäpistoja

Oppitunnit hupenevat ja tänään suosittelin oppilaita viimeistelemään joulukoristeitaan, joshaluavat saada koristeen jouluksi kotiin. Mahdollisesti torstaina jää vielä pieni hetki ompelemiseen. Oppilaat olivat riemuissaan kun sanoin, että loppuviikolla en enää anna  varsinaisia läksyjä jai sain halauksia sekä "kiva ope" -kehuja. :)

Yhteislauluharjoitusten jälkeen harjoittelimme juhlan nivelkohtia eli siirtymisiä ohjelmasta toiseen. Oppilaita kummastutti tämä "nivelharjoitus", mutta selvisipä senkin merkitys sitten kun mentiin paikan päälle. Olin aikas ylpeä taas 2c:n oppilaista, jotka olivat opetelleet yhteislaulujen sanoja ja lauloivat kuuluvasti, vaikka sanoja ei saatukaa heijastettua seinälle. Ennen kuin jääkarhut lähtivät kotiin ehdittiin tehdä vielä matikan koe, jonka palautus saattaa jäädä tammikuulle. Se vaikuttaa vasta kevään arviointiin, joten on ehkä parempikin, että en anna sitä takaisin ennen joulua.

Kotitehtävät:
Muista ottaa keskiviikkona luistimet ja kypärä mukaan.
Näytä reissuvihosta unohduskertymälappu kotona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti