Olipa mukavaa luistella! Kävelimme Hakio-hallille ja olimme hyvissä ajoin perillä kun saimme luistinten kuljetukseen hevosvoimia. Pari vanhempaa ja ohjaaja olivat auttamassa eväiden jaossa ja luistinten laittamisessa, mikä helpotti todella paljon organisointia. Kiitos! Ehdimme luistella reilun tunnin verran ja luisteleminen sujui monelta hyvin. Jarruttamista kannattaa harjoitella.
Ennne luisteluretkeä pääsimme vielä saliin testaamaan mikrofoneja ja valoja, jotka saatiin kuin saatiinkin lopulta päälle ja toimimaan niinkuin piti. Jännittävää nähdä ovatko asetukset ja piuhat taas uudessa järjestyksessä huomenna pukukenraalissa ja juhlassa. Oppilaiden osalta kaikki sujui kyllä hienosti! :)
Huomenna siis kokoonnutaan oppilaiden kanssa klo 16.30 pikkuruokalaan. Juhla alkaa klo 17.00.
Ei kotitehtäviä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti