perjantai 7. joulukuuta 2012

Sibeliusta

Tänään menimme Sibeliuskonserttiin kuuntelemaan Sibeliusopiston taitavien musikanttien soittoa. Saimme osallistua radioitavaan konserttiin laulamalla Hanget korkeat nietokset ja En etsi valtaa loistoa. Koululaiset olivat uskomattoman hiljaisia, kun radiotoimittaja antoi ohjeet kuinka konsertissa käyttäydytään. Muutama oppilas tunnisti esiintyjistä tuttuja soitonopettajia.

Hyvää viikonloppua!

Kotitehtävät:

Matikka: s. 141 kotitehtävälaatikko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti