keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Paukkupakkasessa lippu salkoon

Tänään ehdittiin laskea pikkuisen matikkaa, mutta en antanut läksyä huomiseksi. Oli jännittävää seisoa lipunnostotilaisuudessa kun pakkasta oli yli 20 astetta! Joni-rehtori kertoi, että koulumme on elänyt mukana itsenäisen Suomen taipaleella, sillä vanhin rakennuksemme on rakennettu silloin kun Suomi täytti 10 vuotta. Nyt juhlitaan jo itsenäisen Suomen 95-vuotispäivää!

Salissa laulettiin paljon erilaisia suomalaisia lauluja, joista Maamme-laulu kajahti ilmoille ponnekkaimmin. Juhlan jälkeen jatkoimme luokassa juhlintaa katsomalla elokuvaa ja herkuttelemalla. Oli mukavaa ja leppoisaa!

Hyvää itsenäisyyspäivää Suomi ja kaikki muut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti