Tänään olikin vähän vilpoisempi luistelusää ja puoli kymmenen maissa osa oppilaista jo valitteli kylmyyttä. Päätimme siirtyä suoraan luistelemasta luokkaan ja aloittaa matematiikan opiskelu. Aiheena oli allekkainvähennyslaksu ja uutena asiana kympin vaihtaminen ykkösiksi. Tämä osoittautui aika haastavaksi ja moni tarvitsee vielä harjoitusta ja apua. Jatkamme laskemisen harjoittelua perjantaina ja erityisopettaja Päivi auttaa myös. Kannattaa kotona harjoitella vaikka isosisarusten ja/tai vanhempien kanssa.
Kotitehtävät:
Matikka: joko s. 189 kotitehtävät tai s. 186 tehtävät loppuun
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti