Tänään Johanna opetti kaikki oppitunnit. Aloitimme kuvisluokassa läträämällä liisterin kanssa. Oppilaat tekivät ilmapalloista planeetat ja auringon kahden ja kolmen hengen ryhmissä. Ensi viikolla maalaamme kuivuneet taivaankappaleet. Mikäli kotoa löytyy vanha paita, jonka voi luovuttaa luokkaan suojavaatteeksi, sellaisen saisi tuoda kouluun ensi torstaiksi.
Yllissä tutkimme lisää aurinkokuntaa ja planeettoja. Äidinkielen tunnilla harjoittelimme kirjoittamaan talvirunoja tietokoneilla. Suurimmalle osalle oppilaista on vaihdettu uusi peruspalvelutunnuksen salasana, mutta muutamille muutokset saadaan tehtyä vasta ensi kuussa kun ict-vastaava palaa töihin.
Kotitehtävät:
Ylli: Aurinkokuntamoniste vihosta
Äidinkieli: Käsialavihosta s. 30 loppuun
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti