tiistai 15. tammikuuta 2013

Palkkipajoja

Tänään aloitimme äidinkielen palkit 2a:n ja 2e:n kanssa. Jaoimme oppilaat neljään ryhmään: sinisiin, punaisiin, keltaisiin ja vihreisiin. Jokainen ryhmä käy neljän seuraavan viikon aikana erilaisissa pajoissa, jotka ovat: lukeminen, kirjoittaminen, ilmaisutaito ja oikeinkirjoitus (atk). Palkkitouhu oli aika hulinaa, mutta sujui kuitenkin ihan mukavasti.

Kotitehtävät:

Ylli: Lukukirjasta lukuläksys s. 54-55 ja tehtävät 1-2 vihkoon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti