keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Kivaa luistella!

Tänään oli ihana luistelusää, sopivan lämmin. Oli mukavaa! Luistelun jälkeen teimme yhden poistumisharjoituksen, mikä oli oppilaista aika jännittävää. Harjoittelemme vielä lisää ennen varsinaista paloharjoitusta.

Kotitehtävät:

Matikka: s. 181 kotitehtävistä vihkotehtävät 1-3
Äidinkieli (pingviinit) Työkirja s. 58-59 loppuun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti