Päivä alkoi kuvisluokassa pullovärien sekoittelulla. Valitettavasti maalatessa osa palloista luhistui ja niistä tuli hieman muotopuolia. Jännittävää nähdä miltä ne näyttävät kuivuttuaan. Oppilaat osasivat sekoittaa värejä hienosti ja siivouskin sujui mallikkaasti. Olimme Johannan kanssa ylpeitä!
Tänään oli yhteinen päivänavaus maisemassa. Rehtori oli kertomassa kuulumisia ja antoi paljon positiivista palautetta maiseman oppilaille, opettajille ja muille aikuisille. Yhteistyö toimii ja oppilaat käyttäytyvät hyvin ja paikat ovat pysyneet siisteinä. Negatiivista palautetta tuli siitä, että välituntisin ei mennä reippaasti ulos niinkuin pitäisi ja rampataan sisällä tekemässä sitä sun tätä. Toivottavasti tähän saadaan nyt ryhtiä.
Ainakin käsiala oli hämmästyttävän ryhdikästä 2c-luokassa rehtorin kyselyhetken jälkeen - liekö auktoriteetilla vaikutusta? Yllissä tutustuttiin kuun vaiheisiin demonstraation ja videon avulla.
Otin talteen talvirunoja oppilaiden koneilta ja sain luvan julkaista niitä täällä blogissa (kunhan ehdin).
Kotitehtävät:
Käsiala: s. 31 loppuun
Ylli: tehtävämoniste vihosta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti