keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Paluu arkeen

Ihmeellisen helposti sujui ainakin opettajalta aikainen aamuherääminen. Oppilaatkin olivat ajoissa ja innokkaina liikuntasalissa. Rakensimme yhteistyössä saliin telinevoimisteluradan, jossa uutena telineenä oli rekkitanko. Harjoittelimme oikonojaa ja päinsuistuntaa. Muutamat kokeilivat liikkeitä ensimmäisiä kertoja elämässään. Monet uskalsivat tehdä päinsuistunnan, vaikka aluksi jännittikin. Rekin lisäksi oli tasapainoilua puomilla, kiipeilyä puolapuilla ja temppuja renkailla sekä permannolla.

Ehdimme hetken jutella kuulumisia ennen matikan kertausaukemaan paneutumista. Pingviinien kanssa juttelimme enemmänkin lomakuulumisia ja oppilaat kirjoittivat joululomastaan äidinkielenvihkoihin.

Mukavaa alkanutta vuotta kaikille!

Läksyt:

Matikka s. 169 kotitehtävä 1 ja teht. 2 on vapaaehtoinen
Äidinkieli: pingviinit jatkavat kertomusta vihkoon, mikäli se jäi kesken

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti