Tänään uskonnossa teimme kaikille tähtimitalin vihkoon ja mietimme missä kukin on hyvä. Matikassa harjoiteltiin allekkainlaskua, mikä osoittautuikin aika haastavaksi. Luimme joululomatarinoita ja luokassa oli vierailemassa Kirsi-opettaja parin oppilaansa kanssa. Toivotimme heidät tervetulleeksi.
Kotitehtävät:
Äidinkieli: Lukuläksy lukukirjasta s. 76-77
Matikka: Kotitehtävä 1 sivulta 177
Uskonto: vihkotehtävä "Maailman paras minä"-ristikko
Näytä reissari.
Tuo kouluun tyhjä lasipurkki ja tyhjä maitopurkki käistöitä varten.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti