perjantai 11. tammikuuta 2013

Ompelukoneajelu ja kirjastokäynti

Tänään oppilaat pääsivät yksi kerrallaan kokeilemaan ompelukoneella ompelemista opettajan kanssa. Huolittelimme vohvelikankaan reunat siksak-ompeleella. Kaikki eivät tätä vielä ehtineet tehdä, mutta ensi viikolla jatketaan.

Matikassa harjoiteltiin edelleen allekkainlaskua ja vihkotyöskentelyn siisteyttä. Siihen pitää kiinnittää huomiota kotonakin.

Kirjastoauto oli pihassa ja osa oppilaista kävi palauttamassa ja lainaamassa sieltä kirjoja. Ope palautti 2c:n nimissä olevia kirjoja kokonaisen korillisen! Muutama oppilas lainasi koulun kirjastosta lehtiä, vitsikirjoja ja lukudiplomikirjoja. Ennen ruokailua oli sitten aikaa lukea ja tehdä lukudiplomitehtäviä. Luokassa oli to-del-la hiljaista. :)

Mukavaa viikonloppua!

Läksyt:

Matikka: s. 185 Kotitehtävälaatikosta tehtävä1 sekä vihkotehtävät 1-3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti