perjantai 25. tammikuuta 2013

Kellot ja lukemista

Teimme jakotunneilla jokaiselle oman opetuskellon, sillä ensi viikolla alamme harjoitella kellonaikoja. Maanantaina on matematiikan testi allekkainlaskusta ja jaoin oppilaille kertausmonisteen, jonka kääntöpuolella on vastaukset. Moniste on vapaaehtoinen, mutta se kannattaa käydä läpi kotona, jos allekkainlaskussa on vielä kankeutta.

Äidinkielen tunnilla vierailtiin kirjastoautolla ja koulun kirjastossa. Oppilaat saivat lukea yhdessä tai itsekseen lainaamiaan kirjoja ja Johanna teetti lukusujuvuustestiä samalla yhdelle oppilaalle kerrallaan.

Hyvää viikonloppua!

Kotitehtävä:

Matikka: s.196 Suden kuntopolku ja vapaaehtoisena s. 194 loppuun ja kertausmoniste

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti