Tänään Johanna-opiskelija oli koko päivän seuraamassa opetusta ja osallistumassa toimintaan. Tervetuloa 2c:lle! Johannan opetus alkaa ensi viikon jälkeen.
Tänään maalasimme revontulia talvimaisemaan ja teimme tosi paljon äidinkielen tehtäviä, esittämistä ja kirjoittamista, jotta pääsemme ensi viikon jälkeen siirtymään kevään harjoituskirjaan.
Kotitehtävät:
Äidinkieli: Lukukirja s. 70-71 Lue kerran.
Tehtäväkirja s. 50-51 loppuun jos jäi kesken
Käsiala s. 25-27 oman valinnan mukaan kolme riviä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti