Aamusta varhain kävelimme reippaasti Hakio-hallille. Oli tosi mukavaa luistella, kun sain jaettua porukan kahteen ryhmään, jossa toisessa leikittiin ja pelattiin ja toisessa harjoiteltiin perusluistelutaitoja leikkien ja viestien kautta. Muutamien oppilaiden piti alunperin päästä 4.luokan kanssa pelaamaan jääkiekkoa, mutta meidän aikataulut menivätkin harmillisesti ristiin, eivätkä yhteispelit onnistuneet.
Luistelureissulta kävelimme suoraan ruokailuun ja sen jälkeen olikin oppilaskunnan hallituksen edustajien yllätys. Kekkereistä oli jäänyt yli keksejä ja karkkia, jotka jaettiin oppilaille. Edustajat kertoivat, että jatkossa välituntisin on luvassa sählyvuoroja alasalissa oppilaille.
Ehdimme vilkaista kelloaihetta älytaululla. En kuitenkaan antanut aiheesta läksyä, koska emme kerenneet opiskella vielä yksityiskohtia yhdessä. Kelloaihe jatkuu perjantaina.
Äidinkielen tunnilla Pingviini-ryhmäläiset jatkoivat vuorokeskustelujen ja runojen kirjoittelua tekstinkäsittelyohjelmalla. Nyt on opittu käyttämään huutomerkkiä, kysymysmerkkiä ja vuorosanaviivaa!
Ei kotitehtäviä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti