torstai 19. joulukuuta 2013

Arviointikeskusteluja kahden kesken

Tänään parilla viimeisellä yhteisellä tunnilla Anu oli luokassamme apuna ja sain käytyä lähes jokaisen oppilaan kanssa kahdenkeskeisen lyhyen keskustelun todistuksesta ja itsearvioinnista.

Suurin osa oppilaista oli tosi hyvin kartalla omista vahvuuksistaan. Puhuimme lyhyesti arvioinnin perusteista ja missä asioissa keväällä kannattaa tsempata tai missä asioissa on hyvä jatkaa niinkuin tähänkin asti.

Ajattelin, että tämä päivä olisi ollut raskas, mutta omalta osaltani se oli palkitseva. Oli mukavaa kun ehdin jutella jokaisen kanssa rauhassa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti