torstai 19. joulukuuta 2013

Siivoilua, laulajaisharjoittelua ja kaikenlaisia kortteja

Siivosimme tänään joulujuhlatreenin jälkeen pulpetit. Itse kävin läpi eteiseen unohtuneita vaatteita ja asusteita. Osalle löytyi omistaja, mutta osalle ei. Oppilaat eivät tunnistaneet omakseen kaikkia meidän aulasta löytyneitä vaatekappaleita, joten kiikutan ne kouluisännälle vuoden alussa, jos omistajia ei löydy.
 
Teimme joulukortit niille aikusille, jotka ovat olleet kanssamme tämän lukukauden. Postissa oli mukava yllätys, kun Hämeenlinnan taidemuseo oli lähettänyt meille tekemämme postikortit. Jaoin läksykansioihin kortit, Rudolf Koivu -tehtävän (isovanhempien kanssa tehtäväksi) ja lukuläksyn lomalle.
 
 
 
 
 
 
Omistajaa vailla!
 
Vien nämä kouluisännän kansliaan huomenna, jollei omistajaa löydy meidän luokalta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti