Tänään koulpäivä alkoi jouluruokailulla. Tarjolla oli kinkkua, rosollia, kastikkeita, perunoita ja lanntu- ja porkkanalaatikkoa. Jälkkäriksi oli kaneliomenakiisseliä. Ruokailun jälkeen kokoonnuimme 3e-luokkaan katsomoon. Meillä oli yhteensä yksitoista esitystä. Oppilaat olivat kyllä tosi taitavia ja rohkeita! Esitysten jälkeen kuunneltiin toivelauluja ja herkuteltiin.
Pidin pienen musiikkitestin, jossa kuunneltiin rytmejä, soittimia ja lauluja. Tämän jälkeen jaoin takaisin äidinkielen ja matikan kokeet sekä tarkastetut uskonnon vihot. Lopuksi Anu-tonttu jakoi pikkujoulupaketit. Kaikki lahjat olivat tosi kivoja. Paketeista löytyi mm. värikyniä, muovailuvahaa, vesivärejä, joulukoristeita, piparimuotteja, suklaata ja heijastimia.
Tänään ei siis tullut mistään oppiaineesta läksyä,, mutta a-ryhmäläisten kannattaa tietysti harjoitella huolella enkun kokeeseen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti