Eilen olimme taitoluistelu näytöksessä se oli hieno. Tytöillä oli hienoja pukuja ne oli tosi hienoja !!!!!!!! Silloin oli myös ruokana lihapullia ja peruunamuusiia. Katsoimme eilen myös pingviinien elokuvan monen mielestä se oli hyvä. Jukka oli sijaisena aamupäivän.
T Siiri Rosanna Noa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti