tiistai 17. joulukuuta 2013

pingviinien matkassa!

Eilen olimme taitoluistelu näytöksessä se oli hieno. Tytöillä oli hienoja pukuja ne oli tosi hienoja !!!!!!!! Silloin oli myös ruokana lihapullia ja peruunamuusiia. Katsoimme eilen myös pingviinien elokuvan monen mielestä se oli hyvä. Jukka oli sijaisena aamupäivän.





T                                        Siiri    Rosanna Noa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti