Tänään olisi ollut lipunnosto yhteisesti aamulla, mutta 3c:n oppilaat tulivat vasta klo 10.30 kouluun. Lauloimme kuitenkin musiikin tunnilla Maamme-laulun Suomen itsenäisyyden kunniaksi. Tänään on ohjelmassa äidinkielen kielitietotesti ja Talent-ohjelmien harjoittelua.
Hyvää itsenäisyyspäivää!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti