keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Ryhmätöitä alulle

Tänään Nalle palasi ensimmäiseltä oppilasvierailultaan. Nalle oli opetellut englanniksi numerot 1-9. Nalle oli käyttäytynyt hyvin ja ollut hyväntuulinen. Se oli saanut nukkua nukensängyssä. Tänään Nalle lähti seuraavaan yöpaikkaan. Pitää miettiä missä Nallen kannattaisi viettää joululoma. Täällä luokassa on tosi yksinäistä lomailla.

Kertasimme vielä yhdessä sovittuja välituntisääntöjä ja oppilaat alkoivat suunnitella erilaisia futispelijakoja ensi vuodelle. Tänään oli keskustelua siitä, etteivät kaikki kuitenkaan halua aina osallistua peleihin. Puhuimme myös muista säännöistä, jotka liittyvät toisen kunnioittavaan kohteluun yleisesti.

Kaikki saivat paperinukketyönsä valmiiksi kuvistunnilla ja niitä esiteltiin aulassa. Laitoimme alulle yllin ryhmätyöt. Jokainen ryhmä esittelee kaksi suomalaista villieläintä toisille. Todennäköisesti projekti jatkuu tammikuussa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti